Wednesday, March 14, 2012

Wish-List

  
  One month of San Valentine' day, a normal day for everyone except for the couples made that day, congrats for them, the first month is the most difficult, apparently... For this "normal" day I've chosen some things from my wish-list which I really want especially for this summer. Hope you enjoy them!

  Un mois après la célèbre Saint Valentin, un jour comme tous les autres sauf pour les couples formés ce jour là, félicitations pour eux le premier mois est le plus dur, apparemment... Pour ce jour "normal" j'ai choisis quelques choses de ma "wish-list" que je veux absolument surtout pour cet été. J'espère que vous aimez!

  Un mes de San Valentin, un día como otro cualquiera menos para las parejas creadas ese día, felicidades a ellos, el primer mes es el mas difícil, al parecer... Para este día tan "normal" he elegido las cosas de mi "wish-list" que quiero sí o sí. ¡Espero que os gusten!



Sperry Top Sider

I practically sure I'm going to buy the first pair, I still have to think if the second one too.
Je suis sûr que je vais acheter la première paire mais je dois encore penser si le deuxième aussi.
Estoy seguro de que me voy a comprar el primer par pero todavía tengo que pensar si el segundo también.



River Island boots

I like both of them but I think I 'm going to choose the first one.
J'aime les deux paires mais je crois que vais choisir la première.
Me gustan los dos pares pero creo que me voy a decidir por el primer par.



Fred Perry Barrel bag 

I don't know what color I'm going to choose, they're all so perfect. My favorites are nº2 and nº3 though.
Je ne sais pas de quelle couleur choisir, ils sont tous parfaits. Mais mes préférés sont le nº2 et le nº3.
No se de que color escoger, son todos perfectos, aunque mis preferidos son el nº2 y el nº3.


 Nº2:



Nº3:



Nº4:



Louis Vuitton Duffle bag

  And to finish and daydream a little bit I chose two of the models of the Louis Vuitton's Duffle bag. Honestly I thought it would be more expensive. So happy! 
  Et pour terminer en beauté et rêver un peu j'ai choisis ces deux modèles du Duffle bag de Louis Vuitton. Franchement le prix m'a surpris, j'imaginais ça plus cher. Tant mieux!
  Y para terminar bien el post y soñar un poco, he escogido estos dos modelos del Duffle bag de Louis Vuitton. Sinceramente pensaba que serían mas caros. ¡Mejor!







No comments:

Post a Comment